Hari pertame sekolah.....


eh, x sngke... dh form 5 aku ni, mcm x caye je... hahaha 
tapi best lah jugak b'cuz  jd senior year.... 
   aku dpt guru klaz yg aku agak suke.. hehe sgt bgs,,, & cikgu sains yg aku agak menyampah...fail lh sains aku jawab nye...
lebih x sngke lg.. aku jadi AJK KECERIAAN buat kali yg ke5 hahaha HEBAT kn,
& aku tetap jadi PUSTAKAWAN SMKTTJ,,,..5 thn huhu,,,
  dh kene start tusyen.. SPM sudah thn ni... kene lh jarang x online FB ouhh,,,..
   jadi syasya,izah,zuhai ajak aku pergi tusyen same dgn die orng so, aku join je lh... boleh study same2 nanti..
terase x sabar pulak nk tusyen.. huhu
  erh... ape2 pun tahun ni yg berat untuk aku b'cuz SPM,,, x leh nk main2 ni.. haha ==,,
kene menghadap buku selalu,,, hahaha 


thn ni  , thn yg akan pecah kepale OTAK
                         FARHAN FAHAN FA'AN