i don't care what people say!

first skali.... afhan nk mntk maaf sgt2 lah..... kpd sesape yg fahan prnh sakit kn hati'
ya allah ya tuhan ku..... ade juga orng mcm ni, setan yg bertopeng kan manusie... 
kite sebagai manusie jgn lah terlampau benci dgn orng, menghina, mencaci, menfitnah... sesugguh nye perbuatan tu semue.... lebih dosa nye... lebih besar dr dosa membunuh....  
mmg pedih kene kutuk dgn orng ni... tambah lg die ckp fahan GAY... tu dh melampau lah tu.......
die kate fahan gay sebab... mnt dgn gaga
and x de citer pasal GF dkt blog,,, omg kau mmg tersangat bodoh......... xbermakne aq mnt gaga aq gay, aq x kan sesat jauh... seperti kau,.. yg suke sgt kutuk orng bkn2,,, aku knl kau pon tidak... tibe2 kau kate aku bkn,,,
pasal blog aku kau nk kutuk, kutuk lah...... x ksh blog... pasal muke aku kau nk kutuk. kutuk lah........ sesungguh allah s.wt mencipte kn manusia hambanye yg plng cantik di dunia... yg memburuk kan rupa ,wajah... ade lah hati manusie tu sendiri.... mntk maaf lah... sgt2..... mcm ustaz pulak fahan ni kan.... pljr tasawwur kan hehehe...
ni lg satu.... kalau x suke aku sudah lah... x kisah... nk benci benci lah... but... jgn nk menyumpah aku bkn2 tolong lah weyh... aku x kacau hidup kau pon,, . ' biaselah manusie zaman skrng.. siket2 benci, akibat benci ....& memfitnah.... x tau ke perbuatan tu boleh jatuh kan maruah, but nanti... kau jatuh maruah orng kat dunia kat akhirat kau akan terjatuh dan terseksa... nak2 skali biar kan kau jatuh dlm nerake... semoge allah bg jalan yg cerah untuk kau' 

tgk kau pon x larat nk bace kan..... b'coz orng dh mrh,, mcm ni lah jadi nyerr...

syukur padamu ya allah... kau telah bg aku petunjuk
sape orng tu... sesungguh fahan mntk v=bdk tu... x wat kat bdk lain mcm tu...

tgk gamba die bawah ni... korng nilai sendiri...lah ye...

bdk A ( bkn name sebanar ) atas ni... fahan promote page fahan dkt die..
tibe ade pulak... orng tu kn kutuk nk tau sape yg kutuk? 
bdk Z ( bkn name sebenar ) ini lah... bdk nyerr... fahan dh block die orng... so korng
nk tgk wajah die... tgk lah puas2....