kenape ni kenape ni'

okay... korng tau smlm...
fahan like status bdk sorng ni...kan,
korng nak tau die ckp ape... ( fahan jgn menyemak boleh x )
esh..... fahan pon x tau.. ape mslh bdk tu; fahan like je kot...
tetibe je kate bkn2' fahan x tau lah ape sebab nye...
knl pon x .... =.= ''
dgn rasmi die fahan deleted sebagai kwn di fb'
x tau nak kate pe entah....
terase pelik pon ade dgn orng mcm ni... orng like status pon salah...
pelik sgt2 lah.... sory lah kalau ade silap dgn anda ye...' aku buat entry... bkn nak malu kan kau' aku hanye nak luah kan perasaan aku kat kwn2 aku.... =.=


korng tgk bukti ni...... x de ape pon......
tetibe je bdk ni. kalau rase aku menyemak asal x deleted je aku dr friend kau.. emmm.. nasib baik aku dah deleted kau dulu awal2' okay, fahan like punye satus lps tu die mentiod name fahan... ckp bkn2... terus fahan unlike balik'
sgt terperanjat dgn orng mcm ni... hati saya lagi pelik ni :),,

maaf kalau fahan ade tersalah bahasa dlm entry ni or mencarut ke'
maaf okay' :)

SEKIAN TERiMA KASIH
Yg benar

farhan fahan fa'an