TODAY!! wednesday'



okay, .... hr ni mmg agak bosan lah kan dtg skolah'
dh lah blk... pukul4.30 pulak tu... nasib erh--- nak tension die buat nye
mmg x best lah duk skolah lame2 kan,  cikgu Z aku asek membebel je' erh.. tension aku dgn cikgu tu'
but... best lah jugak lepak2 same2 member,
walaupun dlm hati tgh benggang pasal kejadian smlm'' jadi fobia aku di buat nye...,
pasal bende alah tu, aku bawak bende tu kuluh kilih' sampai kawan2 fahan semue 
menyampah tgk... hahaha'  but fahan mmg sumpah pencuri tu ! erh---

emm........ tadi lps blk skolah,
aku pegi merempit same2 zuhai; yeah. syok'' b'coz kite orng
nk singgah GIANTG  semata-mata nak beli COOL BLOG
yeah,,, saya suke cool blog enak dan lazat'
but dlm mase perjalan tayar motor boleh pulak pancittttttt
erh---- nak buat mcm mn bende nk jadi kan'
agak bahaya naek motor tadi, sebab goyang2 sane sini' kecut perot aku di buat nye'
entah ape2 kan,,, hahahaha nasib baik x de jadi ape2 tadi,
SEKIAN TERiMA KASIH
Yg benar

farhan fahan fa'an