AKU mengampai + menggeletar =.=





hye semue sihat? ape khabar? ^_____^
okay dah 2 hari suntuk aku dengan program mengapai bintang tu'
pasti korng semue tak tahu sangat kan ape tu program mengapai bintang....
program mengampai bintang tu ialah... khas untuk pelajar2 yg BM die orng dapat B,B+
jadi aku terpilih -.- ... heheheh bangge lah siket kan'
sebab cikgu cakap ade harapan nak dapat A+ '

emmmm.......
mesti korng semue tanye2 kan...
ape kejadah nye lah... aku letak gamba gaga tengah melalak dengan MICCROPONE  die tu'
tapi... ini bukan pasal aku menyanyi ke ape... kalau aku menyanyi? 
confirm 44 hari...akan hujan =.= HAHAHA
kalau korng nak tahu semalam fahan kene bace kuat2 dekat depan ....
semue orang , yeah... semalan sgt ok aku bace dekat depan dengan pantas aku bace 
tanpa fullstop sebab budak tu tulis terlampau panjang sangat -.-
nak semput aku di buat nye.....


tapi ahri kedue... ni yg aku agak rase mcm nak...
kecewa ade' tergelak ade'  pelik pon ade'
sebab... hari ni aku kene bace kuat2 dekat depan tadi.......
yeah... mmg rase gembira bile dapat abce dekat depan semue orang tetapi
tetibe seluruh adan aku mule mengeletar sampai kan tak boleh berhenti .......
aku rase mcm nak bergegar dunia bile aku mengeletar tu...
semue orang ape lg gelak lah... kan' sebab bende tu sgt lawak ..... kate nye....
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAH
memang lawak pon... fahan pon tak tahu kenape fahan tetibe jadi mengeletar bile 
bace dekat depan... sebab selame ni kalau bace dekat depan...
fahan o je.... takde lah mengelabah sampaimcm tu sekali ....=______=


ape ape pon... sangat best bile dapat join bengkel tu'
25 hari lagi nak spm weyh.....
semakin hari ...semakin risau.... semakin berdebar weyh....
doa kan fahan berjaya dalam spm ye kawan -kawan

SEKIAN TERMA KASIH
Yg benar

farhan fahan fa'an