Air naik + Banjir =.=


pade sesuatu malam yg penuh indah di kampung...
tetibe... ade perkare yg berlaku dkt rumah atuk saya' =.=
perkara itu ialah... air naik dgn secare tetibe...
muke aku mas ebaru bgn tido =.=
ok' sempat lg... aku posing'
aku time tu tgh syok tido....
lps tu' ramai pulak orng terjerit- jerit....  
ok' aku dah mule bgn time tu'dgn keadaan mamai -.-'' 
aku bukak ju mata WOW air sudah masuk 
dkt rumah atuk aku' ok, orng ramai bising dgn begitu kuat skali 
dan mak cik ,pak cik,atuk , nenek , sedare mare & keluarge aku...
bergegas... kemas kan barang.. 
sebab air semakin cepat masuk dkt rumah /


okay, cpt berposing lg time ni =.=
korng tgk lah keadaan ni ye...
alhamdullilah takde ape2 yg terjadi ...
semue nye selamat :)
* okay' aku baru first time 
rase keadaan mcm ni :)
 SEKIAN TERMA KASIH
yang benar
farhan fahan fa'an