THE END ( tamat zaman sekolah ) ♥

hye hye hye....
aku rase mcm tak percaye yg aku ni dah habis sekolah...
tapi hakikat nye, mmg dah habis sekolah dah pon kan'
mmg terase lega kepale otak... sebab tak payah nak fikir2 pasal peraturan,disiplin SEKOLAH'
click gamba ini....untuk besar gedabak
weyh' aku nak bagi tau ni'
mmg korng rase gembira bile habis skolah ni.....
tapi.. korng semue mesti akan rase kesedihan & keriduan & mcm2 lagi lah...
ape yg penting... dekat sekolah... penuh dgn kenangan yg terindah ' kenangan pahit dan manis di sekolah
yg banyak mencorak kan diri aku sebagai pelajar :)

dekat sekolah kite dapat bertemu kawan....
dekat sekolah kite dapat pengalaman yg indah....
dekat sekolah dapat belajar...
dekat sekolah dapat ilmu ....
dekat sekolah cikgu yg sgt syg dgn anak murid nye...
dekat sekolah daptat mengenal erti persahabatan,ilmu,agama,keluarga & kasih syg'
dekat sekolah penuh suka dan duka'

mmg betul kate orng...
ZAMAN SEKOLAH... ade lah zaman yg mmg tak boleh di lupe kan dan..
 zaman yg penuh dgn kebahagiaan'  yeah.. freedom! tapi.... 
aku mesti rindu dgn kawan2,adik angkat aku,cikguv& junior 

ini kenangan yg indah'

click untuk tgk gamba lain

ok... ini saje... tamat segale ni story pasal
sekolah dkt blog aku' kebanyakkan story aku ade lah... dari.. kehidupan sebagai budak sekolah
kini aku bukan budak sekolah lagi ' aku pasti aku merindui :'(
maaf kan aku...kalau ade slah silap  kawan,cikgu & budak junior yg lain

SEKIAN TERMA KASIH
yang benar

farhan fahan fa'an


JOIN PAGE FAHAN NI OK'