GAMBAR SAYA ! ( yeah 'my face is very different )

yeah' aku upload gamba ni dkt fb smlm... tak sangka ramai yg suke hahahahahah'
hr tu... ade budak die ktuk aku kan' die ckp.. kau asek uplaod gamba yg cute and bajet hensem je...
eh, setau aku..aku takde kerje nak bajed2 ni... kalau nak bajed ni.. takde dpt ape pon kan'
click utnuk besar gedabak
pelik lah eh... dgn orng mcm tu' so,aku upload gamba ni... 
yg wajah aku seperti kelihatan ganas & muke aku yg agak kelihatan berlainan'
kalau kau kate gamba ni... nak bajed cute hensem bagai' aku pon tak tahu lah =.=''
so,ramai aku tak sangke... gamba ni...
ramai yg suke' alhamdullilah dpt commnet yg baik2' sebab aku tak prnh masuk gamba ni dkt mane2 laman sosial ' awww.... sebab adek aku ckp' asal gamba kau ni.. mcm orng jahat je'
jadi aku ckp saje je upload gamba mcm ni... lain dr yg lain siket kan hehhehehehe

aku nak bg tau...
gamba yg bg aku inspirasi untuk menhasilkan gamba yg penuh style ni ( ok' aku perasan ) :p
due2 gamba ni... sgt cantik,smart,style bg aku ;)
jadi ini hasil nye
ok takgamba ni' s
ile click untuk besar gedabak lg'
SEKIAN TERMA KASIH
yang benar
farhan fahan fa'an