I LIKE YOU ( dari mata ke hati ) ♥





emm... hr selase hr tu nampak someone ni' 
weyh, muke die... sweet gilerr '
 tak tau nak ckp mcm mn...mule2 dpt tgk... die dari tingkap je... ' 
fahan pon perasan die pandnag fahan lain mcm =.= hehehe
ok, time tgh melepak tu..............
 tetibe jantung fahan berdegup gencang ( ok ayat aku tak boleh blah kan )
sebab die ade depan mata fahan sambil tersenyum'
wah... so, sweet ok' aku perasan die suke dkt aku' tapi aku suke die... =,= mcm mn tu?
knl pon tidak... dah boleh suke bagai2'


itu name nye... dari mate ke hati...  hehehehe'
ake tersuke die... sebab die nampak baik...' :) tapi hr tu je nampak tgk die...
sampai hr ni... tak dpt tgk die lg dah...  baru nak knl2' tapi...
dah tak jumpe die lg'' 


ermmm takpe lah... kalau ade jodoh...
akan pasti... dapat jumpe kau... nak knl sgt2 dgn kau'


#luah hati saya... saya syok sendiri kan..........
jgn risau semue orng  pasti mempunyai situasi tersebut :)



 SEKIAN TERMA KASIH
yang benar
farhan fahan fa'an