AJL 26 : i hope 3 suara & jaclyn menang :)

weyh, aku rase mcm tak nak tgk AJL 26 ni'
sebab artis kesayang aku tak dpt masuk final... :(
kalau nak tau artis kesayangan aku ialah stacy ' tapi kenape die tak dpt masuk?
mungkin juri atk suke die nyanyi lagu slow kot'''
emm takpe aku nak pasti kan lagu kasanova jd juara AJL ke 27 hehehe
ape2' pon anisb baik 3 suara : beribu sesalan masuk & 
jaclyn victor nyanyi lagu sedetik lebih tu
mesti best kan... ok,aku tak sabar2 nak tgk die orng je... yg lain tu boleh lah..
but ade lagu tu boleh masuk? dah lah x best... :P


aku target
juara lagu : beribu sesalan
tempat ke2 :sedetik lebih ( jaclyn )
tempat ke3 : yuna kot 
persembahan: 3 suara
vokal:3 suara or jaclyn


itu yg aku target je lah,......
tak tau sape yg menang mlm ni' 
emmm... kalau lagu tak best  tu menang mmg sahh juri tu pekak badak!
*kalau ade stacy lg best. ! & mintak maaf kalau bahasa fahan  agak kurang senanag
sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an
kawan kawan kalau sudi
like page fahan ni ye....