muka saya BERJERAWAT =.=

weyh' mcm mn ni.. semakin hari semakin timbul jerawat =.=
padahal stay rumah je kot.......
ye' mmg stay rumah muke boleh  jadi putih .. but jerawat tetap ade '

aku ni alergic sebebnar nye.... tu x boleh mkn.. ni x boleh mkn'
tapi aku sapu je semue... x boleh kot... nak pantang2 makan ni =.=''
ni semue akibat resdong lah ni... errrrrr....
so, fahan risau sgt dgn muka ni...  fahan try gune... 
GARNIER MEN ACNO FIGHT '
fahan baru try sebulan... boleh lah... nampak kesan nye..  
kalau gune cuci muka tu kan... 
jd berangin muka tau' =.= mmg terbaik lah....
tapi jerawat tetap ade.. acano tu?

btl akte orng.... kalau kuat berangan...
nanti banyak timbul jerawat dkt muka =.=
ok, skrng baru saya percaya :p
 weyh' korng... kongsi lah siket... 
pencuci muka ape korng pakai hehehehe

*aaarrrrrrhhhhhhh........ muka saya di penuhi dgn jerawat '

sekian terima  kasih

yang benar

farhan fahan fa’an

kawan kawan kalau sudi

like page fahan ni ye...