story: Cheerful :)

yeah' hr tu mase cuti thn baru china ... fahan & parents blk kampung dkt kota tinggi
=.=' tetibe rase takut nak blk kmpng''korng tau kan pasal kejadian thn lepas....
hehe lain kan muke aku' hehe special unutk korng aku
upload gamba ni dkt blog je hehehe
 tak silap fahan time tu mggu christmas '
err..rumah atuk fahan tu air naik + banjir '
 itu satu pengalaman mmg tak dpt nak di lupe kan lah weyh,
makne tak nye lame kot aku dlm air yg agak kotor tu' sampai aku tak sihat jd nye fuhhh...
alhamdullila semue nye selamat tapi kesian atuk aku :(;

dan blk cuti hr tu ... semue parents aku takut nak tido kampung'
tapi blk juga kite orng semue tidi rumah makcik fahan'
rase selamat uga lah..... pade mlm tu ramai2b pergi kampung....
meriah sungguh mane tak nye... dpt jumpe sedare ' pak cik mak cik....

paling the best ... kad UNO yg mainan tu jd tumpuan...=.=
hahahha... sampai 1 pg kot main bende alah tu' samapai sakit perot aku di buat nye...
gara2 tgk sedare aku punye perangai main bende alah tu'
hehehe tapi aku tak kalah main game tu' nasib baik aku menang banyak kali'
bangge siket lah kan :) walaupun aku dah berabad aku tak main bende alah tu'
rase mcm buat party pon ade jugak time tu' hehehe....

esok hr nye... masing ape lg buat rumah makcik aku tu mcm cyber cafe
sampai banyak lappy' perh... nak kate kan semue nye sebok dgn enternet lah kan......
ape yg pasti semue mengadap facebook'' :)
HAHAHAHAHA



ape lg dah petang tu... semue pergi shhopping sakan dkt seluruh tempat kota tinggi tu'
ye' sgt best sebab dpt shhopping weyh,,,:)
mmg best kot jln ramai2... meriah gilerr... rase nak mcm ni selalu :)
ok, esok hr nye dah blk... ke seremban...emmm...
rase sedih ade ' rase happy ade'
rase sedih sebab tak dpt nak berseronok lg' rase happy dpt blk rumah :)'
tapi takpe bulan tiga ni ade family day' ape yg pasti aku akan hadir'
mesti seronok kan excited nye weyh.... hehehehehe


*ini nikmat nye bile dpt bercuti :)

sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an
kawan kawan kalau sudi
like page fahan ni ye...