TAK BOLEH TIDO !



weyh' aku tak boleh tido mcm mn ni? =.=
dah mcm2 cara aku cube.... masih tak boleh
aku dgr lagu slow pon x boleh, aku penjam kan mata sekuat hati pon x boleh,
arrrhhhhhhh...... saya tak boleh tido !
aku mimpi bende yg indah seperti syurga pon tak boleh =.=
dgn hati yg tak tenang... aku kuar dr bilik...
aku bukak tv' aku bukak buku kpp' aku bukak lappy...
hehehe... terus on9 :p''

aku tak tau mcm mn nak hafal...buku kpp ni untuk aku lulus ujian lg skali =.=
weyh' masa test semalam aku gagal lah :(
tapi takpe boleh buat lg... so, harap2 dpt lulus lah lps ni :)
aku dah melarat kan... sampai tulis yg tidak berkenaan dgn tajuk hehehe

weyh, mcm mano nak tido ni?
dah mcm2 aku pergi stalker dkt semue web 
untuk tidur dgn cpt... masalah nye satu tak menjadi weyh' acano ni?
bg tips siket haaaaaaa...........


baru aku ingat aku tido petang tadi mcm orng tido mati =.=
aku tido sampai 5 jam kot' patut tak boleh tido =.= hahah gilo lah eh'

*ok pagi2 bute aku updated blog... 
gilo ko apo kau ni jang hahahaha :P


sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an
kawan kawan kalau sudi
like page fahan ni ye...