Hang Out #7 :screams with the same '

ok, mlm smlm kite orng pergi tgk wayang....mule2 nak tgk pukul 8 gitu gini.... jd semue keputusan nak tgk pukul ... 9 dgn pantas... bawak kereta dah mcm formula 1' =..=
semue plan hr rabu nak tgk wayang sebab hari rabu tiket dpt murah rm5 je  gilerr murah kan ape yg kg best bile masuk2 aku boleh kire brp orng dlm wayang tu... siketsgt yg tgk citer tu ' ape yg best kite orng buat wayang tu mcm kite orng yg punye 'hahaha...
nak tau kite orng tgk citer ape? kite orng tgk citer HANTU DLM BOTOL KICAP '
haha citer tu best weyh, kelakar kot' sampai penat perot aku... ape yg agak terkejot kan bile kwn2 aku terjerit jerit... fuhhh.... gilerr lah eh, dr mule sampai habis terjerit jerit
 sampai dlm kereta' ok, aku pon join sekali -.- hehe.. sebab jeless suara.. die orng kuat
mcm adele.... =.= hahahahahahahaha...... mmg tak sah kalau hang out tak bergmabar sakan... ok, ini gambar nye... weyh, jgn gelak bile tgk rambut aku... hahaa '
















 ok, maaf tiap2 hr aku update blog, sebab x de ape buat update blog je lah...
hahahahahahahaha masing2 .... giler2 punye perangai kan... bagus sgt2 tu.. bilerr bergambar semue semangat hahahaha. ;)


*tiap2 hr mcm ni mmg best tapi 
duit x de jd x best -.-''' hehehe


sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an
kawan kawan kalau sudi
like page fahan ni ye....