THANK YOU ( followers ) ♥

TERIMA KASIH follow fahan '''
ok, entry special untuk korng yg sudi follow fahan...
wow, sgt2 terharu gilerr weyh... syg korng !
nah ini gamba fahan... khas tu korng semue !!!
special untuk blogger je, hahaha

tak sangke lah kan,  sudah 1000 orng follow blog aku yg tak seberape ni.
emmm... fuhh... tgh terkejot lg ni -.-'' hehehe....
mane tak nye... dlm mase setahun dah capai 1000 alhamdullilah...
ade orng follow

sebab akhir tahun 2010... baru pandai gune blog ni ... 
sebelum ni mase form 2 ade blog... but tak reti gune.... =..=''
jadi, fahan berusaha dgn gigih start form4 fahan active gune blog & buat blog baru,

kwn2 fahan... yg sgt2 baik ajar fahan pasal blog ni semue....
zuhaili,syasya,haziq & kwn muke buku ;) 
kalau tanpa korng blog aku takde menjadi mcm ni, hehehe...
group2 yg fahan join... semue thanks juga tau! 

terima kasih sekali lg! buat semue yg sudi terjah blog fahan,
comment post fahan...  , yg sudi follow fahan & like page fahan
yeah, luv u all! 

*lepas ni... lg semangat aku... nak berbloging lg hehe...
aku akan perah kepala otak aku untuk story yg hebat &
 aku akan kongsi kisah hidup aku heheh... :)

THANK YOU 

sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an
kawan kawan kalau sudi
like page fahan ni ye....