driving license #4








ok, aku dah start bljr kereta.... fuhh... nak tau mmg penat bljr kereta ni lg2 aku yg tak tau ape pasal kereta =.= , selamat orng yg ajar aku orng nye sgt2 penyabar & selalu ansihat kau' walaupun ekkadng die mrh aku untuk bg semangat :) , mase hr pertama tu mmg kaku aku di buat nye... aku pon naik benci dgn diri aku sendiri sebab knp aku terlalu lemah sgt =.='' ok, dah masuk hari kedua...alhamdullilah ade perubahan dan aku semakin boleh buat.. cume parking & 3 penjuru tu fuhh... agak susah siket ' mn ade bende senang dkt dunia ni kan kan,, mase kau try bawak dkt jalan raya gilerr lah... mcm x caye aku boleh bawak kereta tu... cool je hahahaha, gitu gini gitu gini... kalau aku handal & boleh buat semue yg die ajar dlm bulan 4 aku boleh dpt P,,, yeah, aku dpt buang siafat takut aku juga aku semakin berani siket demi sediket...
ya allah mempermudah kan urusan untu akuk bljr memandu ini.. :)

*tgk orng bawak mcm senang je... bile kite sendiri fuhhh mmg agak susah & aku akan pasti hr ketiga nanti 
 cikgu aku tu akan bangge dgn aku ;)

sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an
kawan kawan kalau sudi
like page fahan ni ye...