MARAH ! ! !

aku nak koyak2 mulut kau gune gunting !!!
ok, tadi aku dgn riang hati... nak melepak dgn kwn2 aku ... 
mmg best haha kite orng pasti akan sentiasa memekak hehehe..... sampai ade orng ckp..
naik pening bile ckp dgn korng ni hahahhaha..... :D

tapi... bile kite orng nak beli coolblog dkt giant dtg2... 
je... aku dgr suara setan mn entah memekak menjerit bk2 mule aku x dgr dan kau tanye kwn aku
echa: weyh, kau dgr tak?
aku: dgr ... die ckp ape ekk?
echa: die ckp kwn kau bapok tak siap'''
aku: errr ape hak die nak ckp kwn aku mcm tu? die tu lg lah..
nabi tak mengaku umat... errr tau lah complete semue ade  sampai semue nak bedah bagai =.=
echa: sabar aku pon tgh hangin jugak ni...
aku: nasib baik kau ade... kalau takde tadi nak je aku sound!
echa & aku : banyak weyh, die kutuk bukan paling aku sakit hati die pandang sengket dkt kite ....


aku dgn muke bengis aku buat muke dkt manusia yg nak jd betina tu...
aku terus bg tahu kwn aku... weyh, die kat ekau bkn2 kau tau... errrr... 
aku rase nak pelempang ade, tumbok ade, =___=
weyh, masyarakat boleh terima kdgn sifat korng tu... tapi gn lah... mulut mcm banggang''
aku pon ade jugak kwn mcm korng weyh, tapi x de mulut mcm korng weyh,
jgn risau semue orng boleh terima dgn orng mcm kau tapi jgn lah menimbul kan pergaduhan,
aku pon pelik kite irng tak cari pasal korng yg betina bapok yg tererit2 apahal?
kau tau kan... tak elok mcm tu...kau tu meniaga  buat nye satu hr nanti...
 customer x sudi dtg...muflis terus kau ! errr... aku mmg btl marah skrng, sebab die menghina kwn baik aku dpn mata aku sendiri' ape yg pasti kau akan kene jugak weyh.....
 dgn balasan dr allah s.w.t dgn perbuatan mulut kau tu!
yg lain tu aku x nak amek tahu... cume aku dgn kwn2 aku bengkak dgn mulut kau tu !

* maaf lah kalau kisah blog aku ni ade perkataan yg ganas,lucah, tak menyenang kan...
aku type mcm ni nak korng rase ape perasaan korng bile kwn baik korng kene maki depan2.. & korng kene skali'' mesti marah kan kan kan... dan sentiasa lah bersabar juga jaga lah mulut kerana mulut bandan binasa

sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an
kawan kawan kalau sudi
like page fahan ni ye...