RISAU :(


ok, sejak2 ni hati aku semakin berdegup gencang... nak naik pening kepala aku
fikir kan nye... boleh migrain kalau mcm ni =.=' errrr......
aku tgh risau risau risau risau risau... mcm2 bende yg aku tgh risau ni' fuhhhh....
rase mcm nak nangis ade' rase mcm nak mati ade' rase mcm menyesal ade'
dan rase mcm2 lg lah :( ermmm... maaf aku tak dpt  nak tulis ape yg aku tgh risau ni'
terlalu banyak kot' letih aku di buat nye....dgn semue ni tau'' kalau ade bende nak buang kan kerisauan aku ni... kan bagus :( weyh, mcm mn ni... perasaan risau aku menghantui aku.. errr.... kenape kenape dan kenape ni? =.=' aku harap kerisauan aku ni
tidak memundarat kan diri aku ni...allah 


*semue manusia pasti akan sentiasa risau dan akan tak risau bile sesuatu perkara tu selesai atau tidak

sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an
kawan kawan kalau sudi
like page fahan ni ye...