Good Bye - April ' welcome - May 2012 :")



ok, cover photo one dirction... hehehe aku minat niall' korng? haha


hari beganti hari... minggu berganti minggu....
bulan berganti bulan....  
dah masuk pertengahan tahun 2012 dah... rase kejap je kan...
walau mcm mn pon... kene terus kan hidup jugak.... kan'


bulan may ni... aku dah start sambung bljr dah....
aku masuk form 6 STPM' hehe... aku mmg excited nak ke form6'''
ermmm aku agak kecewa bile tak dpt maktab perguruan..
it's ok.. aku akan berusaha juga kejar cita2 aku tu.....
sampai berjaya...


dugaan bila binatang perlihaan aku mati mati.. aku ebtul2 sedih
takpe lah ade himah sebalik permergian itu'
banyak kot masalah yg terjadi bulan april... tapi alhamdullilah
sudah selesai maslah tu... ape yg penting manusia tidak lari dari masalah'
aku nak ucap kan tahniah kepade kwn2 aku yg berjaya sambung bljr ye'
ape yg penting batch 2011 dah pass SPM! x)
*ok, ini saje....  selamat berseronok semue...
& selamat sambung belajar yerrr... 


sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an