Hang Out #11 :we all scream loud singing '



weyh, hari jumaat hari kite orng hang out... best weyh'
meriah gitu...  pergi jln2 sane sini...  hehe
aww aww  dgn amy ..... mmg suke posing2 ni  tak kira walaupun tgh mkn ==''
thanks mira cikmon belanje kite orng mcd...nanti kalau aku ade banyak duit aku belanje korng pulak heheheh.....

sdah puas menterdarah ... kite orng pergi karaoke sebab nak memekak
dgn suara kite orng yg sedap lagi merdu ni hehe... merdu lah sgt =.=''



ini lah ....keadaan bile tgh syok menyanyi & sgt2 feeling hahahah....
very best when able to sing our favorite songs' heheh....
sangat2 best bile ade lagu... baru rihanna,katy perry,one direction & lady gaga haha
I’ll bring him down, bring him down, down
A king with no crown, king with no crown
'
hehehhe.... menari2 aku dlm tu  sambil menyanyi dgn...
 kawan2 yg sgt2  gila gila ! x) 
dah puas berjalan balik rumah... then aku bawak motor  dgn secare mengejut nye...
tetibe motor yg aku bawak tu ternaik sampai langgar pagar rumah orng '
 seriously aku tak mahir bawak motor... hehe...
 ok dah, bye bye !!
* I would like this every day hahahaha.... ! :)


sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an