We plan, but fate determines :"(



weyh, semalam... kite orng semue dah plan nak sambut birthday kawan kite orng '
yeah,,, sangat2 excited... aku lagi lah tak sabar2 hehe,
semue dah ade... tapi birthday girl lg sorng nye takde pulak'
so, takpe melengah kan masa... aku amek die orng naik kerete akhir nye aku sudah mahir bawak kereta ;) walaupun memliki lesen L , thanks syasya  kerana berani naik dgn aku b& mira , khairan juga sebab aku takut2 lagi bawak kereta ni =.= ahahhaa... 

semue, dah berkumpul... and now lupe pulak nak beli something...
so, dah pergi kedai tu.. ceh, tutup pulak.. retak seribu hati aku !
kite orng pon plan nak pergi giant or tesco ' 
tetibe kan....kawan aku call die ckp die accident teruk.. aku ingat kan die main2..
sebab die accident sempat lagi call die suruh amek , 
 jadi aku,zuai,mira,khairan... amek die dlm keadaan yg cemas...
lepas tu die call die dah naik ambulance fuhhh.... selamat die tak parah cume
agak teruk lah...kite orng tak jadi pergi tempat kejadian tu berlaku so, kite orng patah balik
lah kan.... & amek akak aku dari ktm terus hantar die balik... rumah dulu =.= '

dalam perjalanan aku rase sgt2 risau dgn kawan aku yg acident tu'
dgn kawan yg tak reti bahasa ni....  die orng hantar msg dkt aku....
penuh dgn perkataan maki hamun & marah marah bagai -.- 
aku terus sedih shocked sebab aku dalam keadaan yg penuh dgn masalah time tu'
die orng boleh ckp2 mcm tu...  lps tu korng call aku berkali-kali  , padahal nak balik terus...
kenape masih nak tunggu2... sumpah aku mmg pening gilerrr dgn korng...
zuai pon... ade masalah tetibe jugak...... nak buat mcm kan...
die pon ckp... terlampau gembira & seronok tu yg jadi mcm ni.... :"(

kite orng dah sampai tempat shopping tu... kedai tu pon dah tutup....
so, dgn keputusan masing2 tak jadi sambut hari ni... har lain je lah kan....
jadi, kite orng berjalan lah kejap2 dkt shopping tu... 
dgn haziq yusuf & iera kawan muka buku '
sory mira tak dapat nak sambut birthday kau dgn kherr... sambut lain kali yerrr,,,
tak tau pulak...jadi mcm ni kan' die orng pulak tak faham keadaan aku dgn zuai :"( ....
takpe lah ini dugaan yg allah berikan.... nak buat mcm mn kan.... terpaksa lalui jugak'btw
aku respect gilerr dgn member aku sorng ni... di boleh stay cool dalam mcm2 situasi
 hahaha khairan  :) 
aku tau korng benggang pasal tggu lame2... tapi jgn lah.... nak gaduh2 :"(
tak gune nye gaduh2 ni... die sebab perkara tu' ==''

*kite merancang dgn begitu semangat tapi allah menentukan segalanya...
kalau tak jadi... tak jadi lah... kene redha... :")
sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an