Hang Out #16 : S.W.A.T.H :)



hye, semue...  ape khabar hehe semoge sihat2 sejahtera'
ermmm minggu dpn dah skolah dah ni haaa.....
x dpt nak update blog selalu so,aku akan gune time ni dgn updated blog
btw sebenarnye banya sgt2 story nak kongsi dgn blogger yg setia ni...
tapi banyak btl halangan lah -.-' ok,aku anggap itu sebagai ujian... hehehe
eh,korng cube lihat wajah kacak rupawan di atas sane tu... ( perasan ) hahaha

weyh, dah tgk citer snow white ni? eh,bkn snow white yg cartoon tu lah...
ini snow white dan pemburu tu' ;)
korng nak tau movie tu aku rase best ok' sebab...
aku tgk dalam citer dongeng mcm cinderella,rapuxel dan lain2 ...
ape bende entah aku x ingat =,=
bile di adaptasi semule tak best mcm snow white & hunstman ni'
sebab gilerrr lah... terbaik' serun ok'tgk movie ni mule2...
sebab mka tiri die tu kejam sgt =.='''
aku rase mcm nak pijak,lepang, mak tiru die tu tapi apekah daya
itu semue hanye lah lakonan semata mata( aku penuh emosi ) heheh....
aku bg 4 bintang setengah dkt filem ni.... wah gitu, kan...

tapi ape yg membingungkan aku... mn satu snow white jd kan sebagai putera idaman die ekkk? -,-  ermmm...... hahha tapi kan movie ni aku suke lg sebab fuhhh
smart ok, kesan CGI die... rase mcm nak pergi dkt tmpt tu je...'
korng patut tgk movie ni...
mmg best lah bagi aku ! kalau korng... nak tau best mcm mn... korng tgk dulu'

bile dah lepas tgk wyg tu... kite orng semue pergi 
mengenyang kan diri..... dan lepak2 same dgn adik,abng aku...
bile dah same kepala masing2 mmg  the best lah kan!
tak sah kalau tak berphotoshoot kan hehhe :P


hehe... smart kan' aku yg snap pics ni semue >.<
ok, bye nanti akan aku updated lg ye.... bye3'' 



*rase teringat dgn zaman bdk2 dulu bile tgk movie snow white ni :)
and hrp hubungan adik berapat kekal baik sampai bile2...
sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an