Created all student life ( StPm ) #1 ;)







hye, korng aku tau aku dah jarang update blog skrng...
aku harap korng semue faham ye'

weyh, aku istihar kan bahawa aku akan terus kan stpm! hehe...
walaupun hakikat nye... hati aku berbelah bagi kan...
maybe allah bg rezeki aku dkt sini je kan.... sebab aku minat dlm bidang seni...
it's ok.. takpe lah kan... aku nak lps stpm ni... aku akan sambung degree dlm bidang seni halus,grafik hehehe....itu impian mase kecik2...hingga lah skrng....

ade yg ckp... sape yg masuk form 6 ni... berani mati =.=''
aku rase tafsiran tu salah... mane ade nak cari ilmu senang kan?
semeu nye susah cume mesti banyak usaha baru boleh berjaya...
ok, stpm fahan amek subjek Pengajian Am,Pengajian Perniagaan,BM,SEJ
hmmm... fahan ingat kan nak amek seni but dkt skolah fahan tu x de subejek seni...
it's ok.... x nak pindah skolah nanti degree sambung seni...

skolah tu best... kalau pasal peraturan,displin jgn ckp lah..
semue skolah peraturan ketat gilerrr =,='''
kalau korng nak tau... bljr pengajian am.. mcm bljr undang2 lah''
kalau pengajian perniagaan bljr pasal berniaga alah...mcm korng nak jd usahawan'
sejrah biase2 je.. mmg kene banyak ingat & bace detail...
yg Bahasa Melayu paling fahan terkejottt skali :O'
BM stpm mmg lain gilerr dari spm -.- dahsyattt kot... 
kalau korng nak tau dahsyatt mcm mn... korng kene tgk sendiri lah..
BM die lagi mendalam weyh,,, yg BM tu buat aku risau =.= tapi x pe... 
kene study banyak2 lah kan and MUET gilerrr lah, aku ni dah kureng  BI ni'
harap2 dpt band 3 or 4 lah hehe... OH MY ENGLISH !

 ok, fahan masuk form 6 dkt smk seri pagi :)
cikgu pon yg baik2 belaka & dpt kawan baru hehe... paling penting...
dpt jumpe kawan yg same kepale ;) yg penting lagi...
jd budak pra-u &  banyak lg lah HAHAH 
dah jd budak skolah balik... mesti akan sentiasa busy...
nak2 gune sistem baru ni... x boleh enjoy2... =.=''

  korng doa aku berjaya ye! yg mn msk stpm tu...
jgn risau... peluang kite lg cerah... hehe but kene usaha sungguh2 tau ! 


**BYE... ade kesambungan .... nanti aku citer dgn korng...
mcm lg... hehe 6 BGVL !

sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an