no title here'









ermmm.... aku tgh terfikir- fikir ni' asal perasaan aku mcm ni? =.=''

sumpah rase mcm aku ni seorang mengarut pon ade... 
 tu lah berkhayal sangat... kan dah jadi mcm ni.....
mungkin ade sebab nye kenape.. kan takpe aku akan cari jawapan nye secepat mungkin'''


bende ni mmg sangat sangat sangat rumit kot'
okey, lagi satu aku pelik ni... sebab apu yg aku story kan dkt blog ni...
tak publish' aku yg tak click publish ke or ade orng hack?
ok, aku tgh pening ni.. patut lah blog aku seunyi...
sejak aku busy dgn skolah balik kan............ =_______='''

ok, dah nak publish balik post yg tak publish tu...
ermmm.... jgn risau mesti korng tak sabar2 nak bace post aku yg tu kan' ( perasan )''
ehehehhe... ape ape pon... selamat berpuasaye kawan2 ;)

sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an