Are you ready to school ? yes :)

ASSALAMMUALAIKUM semua
ok, saya akan terus perjuangan saya di tingkatan enam #STPM :")
thn depan masuk semester 2 dah,  hehehe

ermmm tahun depan fahan dah di gelar tingakatan enam atas ( upper six ) hehehe
baru sekejap sekolah dekat situ dah jadi senior ceh... wah... 
bangga pulak kan, rindu semua kawan2 fahan semua tu...
btw thn depan mesti tak meriah macam fahan masuk tingakatn enam dulu...
sebab ramai kawan baik fahan dah out tingkatan enam, hmmm sedih pulak rasanya'

then bila dekat dengan sekolah ni... kena ready dengan pelbagai bagai kan'
bukan sekadar dengan baju sekolah, seluar sekolah, bag, alat tulis yg baru semua tapi
dari segi  rohani & fizikal kita mesti betul kuat, maklum lah kan cuti sekolah lama gilerr...
mesti otak fahan pon makin membeku , nak tulis nota pon tulisan takkan cantik sebab dah lama tak pegang pen kan? so, kita kena betul2 ready... amboi, saya dah macam penceramah pulak hahahahahahaa....

HYE, bagi yg adik2 nak ke sekolah tu , 
abang fahan nak ucap... selamat kembali ke sekolah tau' belajar rajin2 ye... :")


*saya tak rasa malu pon pakai baju sekolah kembali :") 
malah saya rasa berbangga ''
sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an