Rise of the Guardians ' i like this .



ehem ehem..... ni jack frost' mcm aku akn >.<' wahahhaha
perasan skejap ! aku rase die punye power tu hebat then boleh 
aku gune kuasa di rtu untuk buat ice dgn lebih mudah #eh hahaha


ok,  aku mmg suke tgk movie yg ber genre kan  fantasy , animasi ni hehehhe.... 
sebab ape korng tau? sebab best lah hee....
OK, magik sangat2 >.<
bile tgk movie ni, berase seperti ade di dunia khayalan tau'
dah lah skrin dkt wayangtu besar, rase mcm nak terjah masuk dlm movie tu
( dlm fikiran agar berada di situ ) tu... ok, aku mengarut.sape yg minat movie jenis mcm ni pergi tgk sane ! sumpah tak rugi ! >.<''
comel kan yg ni' pari2 yg kecik2 tu lg comel auww hehe...
kalau mcm ni tiap2 hr aku patah kan gigi aku letak dkt bawah bantal ''
supaya dpt jumep die' #eh mengarut lg hahahhaa
*kalau bende2 pelik mcm ni wujud kan bagus #eh hahahha
sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an