HOLLA! semester 2 ! >.<'''

hye, fahan dah mula kembali dengan rutin harian.... 
ermmm dah masuk sekolah dah... lah.....
 sekarang fahan dah jadi upper six! ( tingakatan 6 atas ) :)
bila saya tgh #pening #pelik #creppy #anoyying 
 time bukak skolah HAHAHAHA takut kan? x)

bila masuk je kelas... msaya terus tanya aku ada perubahan tak? 
dia orangcakap... tak pon' sama je kurus kering , aku buat muka dan perasaan sedikit hancur LOL sedihnya :p

now, kawan2 saya yg rapat... dia orang dah pergi meninggal kan saya hmmm...
bertapa sedih nya hati ini... tak apa lah mereka pergi untuk meneruskan masa hadapan ' :"(
 memang rasa sunyi bila mereka tak ada....
#EILA #HARIEN #WAN  #YIEN saya sayang awak berempat'
 awak lah kawan baik saya sampai bila2 banyak memori yg kita lalui time lower six dulu2 >.<
nasib pain,nana,zey,zaki,pubp,ky tak tinggal kan aku....rasa lah gembira siket hati ni hehehhehehe....

bila dah masuk sem 2 ni... mmg pening kepala otak di buat nya....
kena buat homework itu smestinya' kena study sememangnya'
tapi kena buat asignment bagai yg sangat meletih kan dan membebankan -.-'' 
baru saya tahu tekanan bila buat asignment ni... boleh stress jadi nya kan....
jadi saya akan berusaha untuk buat yg terbaik, sebab nanti result boleh bagusss '
seriously tahun ni lah.... banyak betul perubahan yg sangat mendadak tau' =.=

tak sabar nak tunggu budak baru masuk form 6 dkt seri pagi! hehehe x)
nak buli budak2 junior tu lalalalalala~


ok, adik2 semua selamat kembali ke sekolah yeeeee!
sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an