BE strong !


kenapa benda ni berlaku kat saya?
apa salah saya?
apa yang saya buat sampai jadi macam ni?
saya ada ganggu?
saya sudah cuba sedaya mungkin tapi tak tercapai?
ini semua mungkin dugaan buat saya.... hmmm

it's ok akan cuba untuk bertahan  tapi ada had nye kan?
penat tau kene mcm ni selalu, sampai orng pandang serong''
kite diam pun masih ade orng nk cari salah kite''
kite tak buat baik pun still orng mengata''
why? why? why? takpe, sabar lah kan....
tak mampu buat ape, mulut orng tak boleh tutup mcm pintu'
ape yg saya buat? tak fahammm langsung lah' stay cool stay happy stay strong ! yawww....

nak bercinta mmg x lah kan skrng,
nak fokus STPM & mcm2 lagi...  maybe lg 10 thn or 5 thn lg, baru bersedia'hehee...
btw tak boleh bawak STPM sebenarnya, just subjek sejarah je yang fa'an boleh bawak :"( subjek lain hancurrrrr.....
takpa ada masa lg unutuk perbaiki' nak masuk UKM kalau ada rezeki, 3.3''

#I don't hate them...I just feel better when they're not around'' ;)

                                sekian terima  kasih 
                                                    yang benar
                   farhan fahan fa’an