2 0 1 4


ASSALAMMUALAIKUM
SAYA DENGAN #YUNALOFF ;3
, ah masuk tahun baru dah kan. 2014' yeaa.. saya tahu, saya baru nak post haha, saya ni jarang update  blog kalau zaman2 skolah dulu hmm rajin lah update :D. 

ok, skrng masa yg sesuai nk update blog
ramai rong tanya apa azam fahan tahun ni' ouhh saya bagi tahu azam saya tiap2 tahun sama je, cuma siket je yang bertambah azam saya tu , sebab saya ni bukan jenis orang yang kuat sangat berazam & ini mungkin salah satu sebab azam saya tahun lepas banyak yang tercapai :) HAHAHHAHA...

Saya harap tahun 2014 ni tak sama mcm tahun 2013'
saya rasa banyak sangat kenangan pahit tahun lepas, terlalu banyak masalah saya dgn family,friend,future & saya.
Saya berdoa & berharap sangat2 perkara buruk 2013 tu tak ulang lagi, mmg tak sanggup nak tempuhi errhhh kalau di ingat kan memang rasa nak nangis than kecewa ade, marah ade, benci ade, sayang pon ade, 

For now, saya kan baru lepas STPM, just tggu result than nak sambung degree kalau dapat kerja tetap saya kerja terus senang kan? hehhee
this year, hidup saya bertmabah ceria sejak hadirnya #YUNALOFF dalam family saya :D mmg banyak perubahan bila #YUNALOFF muncul dalam hidup kami sekeluarga..... murah rezeki bela dia ni, dia lah peneman saya, layan macam baby dah HAHAHA
than thn ni jugak akak  saya tunang & kahwin wahh saya tak sabar detik tu :) mesti meriah ... bile ade wedding dkt umah saya'

Bila dah nak masuk umur 20 tahun ni, saya mula rancang yg mcm2 untuk future saya hahaha.
bila nak kahwin, bila nak kerja, bila ada harta sendiri and blah blah hahaha....

Sampai skrng, keluarga saya, kawan2 saya, saudara saya, adalah separuh dalam hidup saya kerana tanpa mereka saya akan bosan, sedih & hopelesss :")

ok, sampai sini saya merapu untuk first story dkt blog saya pd thn 2014 ni :D

#l don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve