GAMBAR AKU ( funny face like ugly )



OKAY ,aku upload gamba yg agak boleh buat korng terkejot'


orng selalu kutuk aku kan... asek upload pics bajed cute,hensem semue..
masalah nye... aku upload gamba yg biase2 pon... ade orng kutuk =__=.
kali ni aku letak pics agak HOROR ' aku nak tgk...
 ade orng yg bg comment negatif X or memuji ke' hehehe...
jadismlm fahan upload gamba yg agak pelik,hodoh,aneh..
ni......kalau korng nak tgk comment2  gamba ni click FB aku ye...
hehehee...
aku harap korng kalau comment gambar ni jgn lah terok sgt ye...
=_____=,,,.... 
hehehehe... nak tgk gamba tu' click ni >>> FACEBOOK
yg ni lah...

ape mcm okay x? hahaha confirm kau x leh nak tido mlm tgk
wajah aku yg agak horor ni kan'
HAHAHAHAHA
mcm music video katy perry last friday night pon ade jugak kan'
sory kalau bahasa fahan kurang menyenang kan'
SEKIAN TERMA KASIH
Yg benar

farhan fahan fa'an