BENGGANG

okay aku mmg terase amat benggang hr ni erhh...
ras emcm nak mencarut pon ade... marah ade.... benci pon ade....:(
mcm ni cerite nye.... tadi dkt skolah fahan  punye excited nak siap kan
projek seni tu... ingat kan boleh selesai kan hari tapi....
 dgn hati yg agak gembira tetibe menjadi duka'
cikgu ckp projek seni fahan... x kemas' terpakse kene buat blk...
x pe lah... kan, dapat markah lebih nanti ... :)

ni, aku pon x faham lah...
kenape dan kenape kene menapak kan diri dkt tgh2 panas tu lame2'
boleh.... naik angin aku... dah lah aku ni... x leh kene panas' =,=
tapi mmg sakit hati je lah kan.... die orng boleh pulak duduk tempat yg x kene panas'
yeah.... aku fikir2 blk... ini baru panas dkt dunia'
belom lg dkt akhirat :)

ni lg satu aku angin
aku x suke langsung orng yg ingat diri die tu bagus sgt'
aku tau lah.... kau sape' tapi x payah lah over sgt kan'
meluat tgk... suke sgt fikir bkn2''' entah ape2...kan orng mcm tu'
nak buat mcm kene sabar je lah... dgn mulut orng mcm tu'

maaf lah kalau terkasar bahasa'

ni paling aku angin tetibe fb aku kene mcm ni!

korng pernah kene x? =,= ....
sedeh aku di buat nye...


ni paling amat ... menyakit kan
aku x sangke.... =,= knp bende ni mesti jadi dkt aku'
erh...... i hate this' :(
aku harap x berlaku lagi lah....
SEKIAN TERMA KASIH
Yg benar

farhan fahan fa'an