kenape dgn die orng ni !

aku mmg x paham knp dan knp.... die orng marah aku... dgn begitu hebat sekali'
erh.... aku hanye... mungkin' tetibe 
ade pulak makhluk allah ni .... yg marah aku bkn2'

=,= ,,,...... die kate bahasa aku tu boleh  merosakkan akidah ' huh? what....the.......?

aku sgt pelik.... aku kate mungkin je...  
x kan lah tu boleh merosakkan akidah orng'
entah ape2... 

ni bukti nye... korng tgk lah sendiri.... dgn bahasa die orng yg agak x elok tu'

dah bace kan...' okay'
habis video tu x menyesat kan lah.... errh...
benggang aku di buat nye... tu lah agak eh, orng mcm tu....
emo terlebih.... tu lah jadi nye...  nak bajed ustaz pulak dah.....
aku tgk.. die punye profile ya allah... teruk gilerrr bdk tu' lain kali cermin diri tu
sebelom nak bg ceramah dekat orng'

fahan rase die x paham kot' ape maksud mungkin tu'
aku hanye mampu bersabar dgn kate2 mereke tu'
kutk lah aku marah lah aku... yg dpt dosa kau... yg dpt pahala nanti aku ' 
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( ,,,...............

MAAF KALAU TERKASAR BAHASA :)

aku mmg tgh pelik dgn perangai orng mcm ni'
SEKIAN TERMA KASIH
Yg benar

farhan fahan fa'an