penyebok + menyebok


aku mmg x suke orng yg menyebok...
sampai semue bende nak tau...
hahaha entah ape2''
suke sgt jage tepi kain orng kot'
lg satu.... dah lah suke menyebok...
lps tu... boleh ckp bknn2 pulak tu... ape kes?
erh... dah lah suke menyebok... nak ckp bkn2 lg...
mmg aku x suke...

tapi... kite x boleh nak benci2 orng kan...
habe snak buat mcm mn,.... die yg kasi kite benci same die'
hahahha.... nak sgt tau pasal orng kan... pergi jadi wartawan sane tu'
pintu senang di kunci tapi mulut orng susah btl nak di kunci nye...

buat sakit hati je... aku hanye boleh bersbar...
sabar manusia ade batas nye kan,
mmg x suke x suke x suke... lg satu sampai kan...
semue pasal aku die tau... lain lah kau keluarga aku, kawan baik aku kan,
entah ape2......
sory kalau bahasa fahan kurang senang'
fahan rase bkn fahan je kot yg x suke orng penyebok ni...
korngs emue pon x suke kan,

SEKIAN TERMA KASIH
Yg benar

farhan fahan fa'an