emotional again'' :(


kenape kenape kenape dan kenape?
semue nak marah2 aku ni...... aku tahu lah aku ni.....
sape... tapi jgn lah nak marah2 bagai... cukup2 lah aku kene...
maki hamun dkt skolah' ini pulak.... family nak marah2 aku'
aku ni perangai mcm budak JUVANA ke?

senang2 kate aku bukan........
kau cakap mcm tu... mcm kau tuhan nak mengpertikai kan
orang tu tak baik.... :"( jangan ingat diri tu sempurna sgt,,,
mmg kecewa aku... kau ckp mcm tu''''
terase pedih gilerrr.... hati ni'' 
nak melalak pon ade............:(

emmm dah nak spm... mcm2 masalah dtg....
. tak kisah ape nak jadi..... lumrah hidup aku mmg selalu mcm tu kan'
lepas spm nanti... aku akan blah... jauh2'
maaf jika ade terkasar bahasa....
emosi tgh tak stabil skrng ni :(

korng semue... doa kan fahan berjaya ye...

SEKIAN TERMA KASIH
Yg benar

farhan fahan fa'an