emotional :(

emm... hari ni.... mmg hari yg paling agak buat aku sakit hati..!!!
entah knp.... ade hamba allah seekor ni... mulut die.. mcm ape entah'''
angin je aku satu badan tadi... dkt kelas... 
dgn mulut dia yg mcm sial tu ! rase mcm nak .....marah ade... nak pukul pon ade =______=  fikir2 balik...
kalau aku buat bende alah tu... aku same je.. mcm die orng kan'
aku tak nak jadi mcm die orng... die orng aku tgk.... mcm takde masa depan' 
& perangai... budak jahat tu...allah je lah yg tau....
dan.. tibe waktu rehat tadi...

mood aku dah okay siket... tetibe ade budak 3 ekor jantan... perangai lebih kurang mcm
syaitan jugak lah... die cari pasal dgn aku' aku tak tahu ape masalah....
budak tu... aku rase tertekan sgt2......entah ape perangai nye entah....,,,,
suke benar buat perangai mcm jin iblis syaitan ;(
agak nye mak bapak die orng... tak ajar die orng... care hormat orng  kan'
kene sabar sabar sabar sabar sabar sabar sabar sabar je lah kan,,,

dan... masuk je kelas....
aku buat muke benggang' benggang benggang.....orng ade masalah kot' 
mesti buat mcm tu juga kan........ sampai semue bertanye hingga lah blk...
aku malas nak layan.... aku terus blah' maaf kan aku kawan :)
balik rumah... aku terus menangis.... masuk  bilik.....:(

korng yg JAHAT tu...
dah besar kan? tolong lah jaga2 mulut tu sikit....
& perangai korng tu... mentang2 aku mcm ni.... senang2 korng je....
ckp bukan2... buat bukan2 WHAT THE......... FUCK !'
hey..... maslah lain belum selesai masalah lain pulak yg timbul

kau tunggu lah satu hari nanti....
aku doakan... supaya kau jadi manusia yg betul2 mcm manusia...
bukan mcm ....... =________=

maaf jika ade terkasar bahasa....
emosi tgh tak stabil skrng ni :(