HARI INI...

okay... hari ni aku kembali ke sekolah... dgn hati yg penuh ceria dan tenang skali... ^_____^
sebab dah lame sgt kot... tak pergi ke sekolah...
mcm biasa ramai yg akan tanye... knp tak dtg? knp lame tak dtg? tak sihat ke? =,=
 itu soalan yg paling....... 
selalu aku dgr... bile seorang pljr tidak hadir ke sekolah =.=
aku tahu korng RINDU aku hehehe..........

mase rehat tadi...
aku rase seagn gilerr... bile aku salah tegur orng...
tak tau nak letak muke dkt mn... =___=
malu malu malu....
sampai budak2 tu gelak hahaha...

emm... mesti ade yg tertanye tanye kan... 
knp aku letak gamba muke yg agak ganas tu' sebab takde mood dlm
bilik sains tadi errrr..... asek kene marah je' bkn fahan je... kwn2 pon kene...
tak pe lah kan... cikgu marah ade sebab... marah tande nye sayang...
tapi... sampai ckp.. bkn2 tu...=,= sakit hati juga lah
ape2 pon sabar je lah kan,,, 

lg satu.... ade seseorng ni.......
 orng  nye  syok sendiri... entah kenape.... aku bace die punye story dkt blog, status fb
semue nye... die citer die menyampah dgn orng...
lps tu die kutuk orng mmg tak boleh blah....
mcm die perfect sgt je ! tergedik gedik bagai.... kesian aku tgk orng yg kene maki hamun dgn die...
 kalau kau tak suke dgn seseorng tu.. perlu ke kau... heboh kan die dgn semue orng?
entah ape2.... 
maaf jike bahasa saya kurang senang'

dan... rasa kecewa dgn keputusan....
trial saya :'(

jom layan ni....

SEKIAN TERMA KASIH
Yg benar

farhan fahan fa'an