30 hari lagi.... :)



alah..... 30 hari lambat lagi ....alah 30 hari boleh relax lagi...
alah 30 hari boleh enjoy lagi.... alah 30 hari boleh bergembira lagi....
30 hari boleh menghadap fb,blog,bagai lagi...
okay' mesti ade yg tertanye tanye... ape 30 hari?
kenape 30 hari?
weyh,,, 30 hari nak spm lah... aduhai... risau rasenye ni...
ye bukan fahan sorng je yg akan risau... tapi.....
calon2 spm yg lain akan mempunyai perasaan yg same...kan'


errr... saya akan manfaat kan... 30 hari ni...
ini semue untuk masa depan saya kan' 
sekarang saya akan mula kan study study study'''
perrh.... mmg rase risau gilerrr weyh..... harap2 sgt.... boleh ingat
ape segale format'formula'fakta' dan ape segala nye... yg telah saya baca selame ni.....
^________________^


target SENI'TASAWWUR ISLAM'PERDAGANGAN
SEJARAH'AGAMA ISLAM'BAHASA MELAYU'BAHASA INGGERIS
yg buat fahan risau.....
SAINS DAN MATEMATIK

kawan kawan, dan anda  semue jgn lupe doa kan.... saya ye...
semakin hari.... semakin.... berdebar rasenye...
GOOD LUCK kepade calon SPM yg lain ye...



layan ni... countdown


SEKIAN TERMA KASIH
Yg benar



farhan fahan fa'an