KAU DAH KENAPA ? #2



weyh weyh... aku rase bersalah nak luah kan dkt sini'
tapi nak buat mcm mn... aku anggap blog ni... mcm diary aku.. 
dan aku boleh kongsi dkt semue orng kan' emm... aku dah maaf kan kau...
tapi dgn perangai kau yg agak menyebok + terdesak tu'
buat aku tak suke nak berkawan dgn kau tahu'
errr....... kau okay' tapi orng tak suke dgn perangai pelik kau tu'
=_______________=
perlu ke... aku updated dkt fb semue... kau nak tanye?
kalau nak tanye sikit2 takpe lah... ni tidak.....
tiap masa tiap bile2... kau jumpe aku... kau tanye bende yg same...
nak naik bosan aku same kau tahu' 
aku fikir aku sorng je tak suke dgn perangai kau... tapi...
ramai lagi yg tak suke dn perangai kau tu' cube lah kau ubah sikap kau tu'
baru lah orng nak berkawan rapat dgn kau :)
aku ingat kau dah ok mcm dulu... tapi rupe2 nye... same jugak...
dgn sikap desperate kau tu' knp knp dan knp?

maaf lah kalau terase sgt2... kalau aku type pasal ni dkt blog.... ' 
ini luah hati aku.... dgn kau'
lg satu mood aku tgh tak ok gilerrr ni'
smlm ade ke patut dgn tetibr cikgu marah aku dgn sesuke hati die...
errr... pedih hati aku' takpe nak spm kan... sabar je kah....
dan masalah dgn kau dan kau... :(

maaf kalau yg bace tu...
jike fahan terkasar bahasa maaf kan ye... :)

SEKIAN TERMA KASIH
Yg benar



farhan fahan fa'an