I get a gift from my sister...♥ ( converse) very special'

Converse : Lady Gaga Exclusive & Limited Edition
smart kan kasut converse tu... gamba gaga lg tu'
haha kalau ade.... dah lame aku beli !
okay' semue orang tau... birthday aku dah lame kan...  hehe' 
tak sangke dapat hadiah hadiah hadiah lagi... walaupun birthday sudah berlalu''' 
nampak nye... tak sia sia aku jadi 17 hahaha
hari tu agak terkejut' tetibe akak aku tanye'
akak syg : bg,teh kau nak hadiah ape?
saya : entah lah.....-.-.
akak syg : kau phone ade.. lappy ade...habis kau nak hadiah ape ye'
saya: emmm..... ade satu bende je tak cukup aku rase ( dalam hati ) dan entah lagi...
akak syg : kau nak kasut converse ke... kau nak... beg converse?
saya: hah... dah tau nak hadiah ape... kasut kasut':)

jadi, hari tu... pergi lah.... ke mid valley'
dgn bangge nye.... naik ktm....
sumpah aku cakap naik ktm mcm banggang siket' =____=
dah lah mcm2 jadi dekat ktm tu' err...aku pon tak tahu kenape '''
curi sane lah curi sini lah... siap ade perompak lag...i haiyaaa...'
nampak sgt perompak tu hamak dengan harta orng' 
takpe aku doa kan kau dapat balasan yg teruk'
dah sampai mid valley dgn bangge nye menuju ke BARBIE'
sebab adik aki ade fotoshoot dekat sane :) agak lame tggu die bergambar sakan dekat situ'-.-
dah selesai fotoshoot tu... ape lagi... dgn bangge nye buat kali ke tige ! 
akhir nye... pergi menuju ke kedai converse..
wah... masuk sane... semue haga RM100 ke atas' naik juling mate aku tengok nye O.O

ape lagi aku dengan rambang mate aku pilih mcm orng gile!
 hahahahaha...last last... dapat yg sgt cantik,smart,lg bergaya wah.... gitu' 
 sungguh gembira  rase nye.... terima kasih akak aku syg kamu sampai bila bila bila:)


ini lah hadiah saya.,... cantik kan... hehehe terima kasih akak ku !
ini saya dgn akak saya 
sile click kalau nak besar gedabak '

SEKIAN TERMA KASIH
yang benar

farhan fahan fa'an
hehe itu saje... hehe... thanks kerane sudi bace '
aku buat blog mmg untuk di bace... tak kisah lah... yg si pembaca tu nak gelak ke nak sedih ke nak marah ke nak kutuk ke... aku tak kisah.... langsung' kalau rase meluat ape yg aku tulis ni... lebih baik jgn bace dan kalau suke aku ucap kan terime kasih sgt2... kalau sudi follow ye :) harap maklum !