saya nak pergi tempat ni' ♥


hye,kali ni aku nak kongsi dengan korang semue... yg tempat paling-paling fahan sangat berminat untuk pergi.... dan bercuti dekat sane hehehe di luar negara sane tu'^______^' ini adesalah satu kehendak fahan hehehe
okay' setiap orang fahan rase mesti nak sangat2 pergi bercuti dekat luar negara kan...
sebab semue orang nak merasa ape yg ade dekat sane,nak tengok budaya die orang,nak tengok tempat2 yg menarik dkt situ dan tgk... orang dekat luar negara semue nye cantik cantik :) hehehe gatal sudah -.-
ini tempat yg aku nak pergi...




13.kalau korng nak tahu.. singapore sangat best sekali... 
sebab aku pernah pergi.. dekat sane tempat die 
sangat menarik perhatian aku... 






                                 

12. japan 11.china

10.korea... sebab aku nak pergi sini aku nak jumpe awek aku...tu 2ne1
aku tak minat k-pop tapi aku minat die orng saje
 dan tempat dgn sgt indah'
lg satu aku tgk citer awan dania... hr tu.. terus aku nak
pergi korea sebab tempat die menarik sekali


9.aku nak pergi sini sebab... sedare fahan ade dekat sane...
hehehe... kalau nak tau fahan ni berketurunan india siket'
^_____^''
8.paris.... nak pergi dekat tower tu'


7.australia...






6.italy... aku suke dengan sejarah...
jadi aku ank sangat2 pergi tempat yg
 penuh dgn sejarah ni











4.new zealend tempat ni...
penuh dgn keindahan semule jadi'


5.holland


3.aku nak pergi united states... sebab nak jumpe artis pujaan aku' heheheh...
itu pon kalau mampu lah... dekat san eorang kate sangat best..... ade mcm2 musim..
wah..... mesti best dekat sane kan'










2.aku nak menggembara di seluruh malaysia ni.... :)
1.ini tempat sungguh paling indah sekali dekat dunia... kalau kemampuan akan aku pergi dekat sini......
dan kalau umur aku panjang... aku pasti nak pergi umrah dan haji.... :) 
. tempat paling paling... aku nak pergi....
tempat yang tak boleh di tandinggi oleh sesiape pon.... tempat yg tiade sesiape boleh lihat hanye
yg berkuasa... tempat yg di penuhi oleh orang2 yg baik... aku rase korng semue tahu kan...
tempat ape... tempat itu penuh dengan
kenikmatan...keindahan....kesedapan....kelesaan...keceriaan...kebaikan...kesempurnaan..
ialah SYURGA... aku rase semue orang mesti nak pergi tempat ni kan... aku doa selalu ...
akan aku dapat jadi penghuni syurga ini....

amin.... harap kite semue... dapat pergi ke syurga.. selalu lah kite buat amal kebaikan ye...


mcm dekat overseas tak? hehehe
( click untuk besar  gedabak )
sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an

hehe itu saje... hehe... thanks kerane sudi bace '
aku buat blog mmg untuk di bace... tak kisah lah... yg si pembaca tu nak gelak ke nak sedih ke nak marah ke nak kutuk ke... aku tak kisah.... langsung' kalau rase meluat ape yg aku tulis ni... lebih baik jgn bace dan kalau suke aku ucap kan terime kasih sgt2... kalau sudi follow ye :) harap maklum !