AKU TAKKAN !

hey' kau tahu... kerane kau aku dah malas nak updated status dkt FACEBOOK'''
ape yg  aku type semue nye nak jadi masalah dgn kau kan'
sampai nak kecoh,maki semue dan paling menakutkan...
.kau ckp kalau aku update djuga... kau nak buat mcm2 dgn aku -.-! perlu ke....
tapi bende tu takde kene mengene dgn sesape dan kau pon!
okay, mulai dari sekarang aku takkan updated status lg dekat FACEBOOK :'( ''' 
sebab kan kau...aku dah tak berani nak updated status lg... =______= 
sehingga emosi aku kembali seperti biasa

jadi,aku ape yg aku rase best sekarang aku updated di TWITTER' dkt situ takde seape kacau'
kau dan kwn kau pon takde TWITTER kan'' bagus lah tu... ! 
di FACEBOOK aku akan upload gamba dan ape yg patut je... kalau tu pon kau nak jadi kan
masalah... aku pon tak tahu lah dgn kau'''  

korng semue pernah kene macam ni tak?
#SPM 14 NOVEMBER cuak cuak

SEKIAN TERMA KASIH
yang benar

farhan fahan fa'an