♥ THE ONE THAT GOT AWAY :"(

okay, lagu ni sgt bermakne untuk aku' lagu ni sgt best'
banyak sgt2 kenangan yg indah yg pergi begitu sahaja dlm sekelip mata':"(
dan sekelip mata juga  bende buruk berlaku dan perkara menyedihkan mule muncul ;(
terlalu banyak untuk aku nyata kan apekah sebab tu boleh 
berlaku dengan pantas'

video ni sungguh sedih lagi pilu & menyetuh jiwa '
seseorang akan ingat sentiase kenangan yg indah dgn orng yg ....
tersayang sampai ke tua hingga lah bila bila :)
layan .... lirik sungguh bermakna 


aku mahu kan mesin masa untuk perkara yg aku ingin ulang kembali juga...
aku mahu memperbaiki kelemahan aku. keburukkan aku. kesedihan aku. perbuatan aku.
dan ape yg paling penting... dapat aku merasa kan perkara2 yg indah dan bahagia  sekali lagi...
tapi itu semue takkan menjadi nyata :'(


(bermmula)2001 hingga 2011 (tamat)
zaman paling banyak kenangan :")


SEKIAN TERMA KASIH
yang benar

farhan fahan fa'an