saya terharu (GAGA) !

kepade yg tak berminat dgn LADY GAGA jangan BACA!

HYE... fahan rase semue tahu kan... fahan minat sgt2 dgn gaga ni ' hehhehe
antara sebab kenape fahan minat gaga ialah:-
die tak sombong,die sgt peramah,sanggup berkorban demi peminat die,
lagi satu tak berlagak, hehehe kan...
nak tahu ape yg buat fahan terharu sgt2 dgn die ni...
hari tu tgk video dekat you tube...
ade sorng ni minat sgt dgn LADY GAGA' secare tetibe dalam die 
tgh berbicara pasal GAGA .... ' GAGA naik atas stage dgn berlari sgt pantas terus
peluk peminat die tu ! OMG.... aku sgt tersentuh time tu....
die peluk dan menangis dengan peminat die.. aku terharu sgt2....
selame ni aku tak prnah tgk artis kejar peminat die...
selalu nye peminat yg kejar artis die orng' WOW gaga...
kau mmg seorang yg baik aku rase... walaupon aku tak pernah jumpe kau'
aku rase kalau aku dekat depan kau mesti  aku yg tergedik gedik nanti...
hehehehehe... 
ini lah video tu... tersentuh hati aku tgk video ni...
die lah artis pertame aku rase yg sanggup berlaru berjumpe dgn peminat die tu'

 dah tgk kan? korng pernah jumpe artis mcm ni....
berlari dgn pantas terus peluk dgn peminat ' takkkan 
GAGA aku akan sokong kau sampai bile2..

kpd yg tak suke entry aku ni
kpd yg tak minat dgn AKU SEBAB AKU SUKE LADY GAGA
kpd yg tak suke dgn die sebab penuh dgn kontroversi
 kpd yg tak suke dgn die sebab die pakaian pelik
ADE AKU KISAH? semue orng aku rase ade artis kesayanggan
die orng masing2.... tak kisah lah die ape sekali pon..
kite nilai artis tu... dari bakat die & perangai nye...'



sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an
kawan kawan kalau sudi
like page fahan ni ye....