AKU nak....kerje kedai buku ;)

weyh,nak tahu tak... bile time cuti sekolah ni... mmg bosan tak tahu nak buat ape =,=
bangun je... tgk tv, and mengahap lappy =,= on9 fb,blog,twitter.... 

ini buku gaga... ok' aku nak buku ni tapi confirm mahal =,=
itu je lah...ruitn harian tiap2 hari...
nak kerje...emmm... tapi tak tahu nak kerje ape''  maklum lah.....
baru lepas spm lah kate kan... semue kawan2 aku dah kerje ... aku sorng je yg tak....
kalau aku lepas spm... ni kalau boleh aku nak kerje mcm... 
dekat kedai buku :p ' sebab aku suke bace novel or buku cerite....
hehehhe... but buke novel yg jiwang2 ok' aku suke novel yg seram & fantasi''
lg pon... aku bekas pustakawan tu aku minat kerje mcm tu... lg satu...kalau dpt kerje kedai buku
dapat bace novel secara free je kan' heheh..... lg pon weyh' tapi cita2 kerjaya aku bukan yg tu ok'
ini semue slaah satu sebab kenape waktu zaman fahan 
sekolah dulu.... minat jadi pustakawan :)
kalau nak tahu cita2 kerjaya aku ape... nanti aku cerite kan :)

ape yg pasti... aku sgt2 risau dgn keputusan SPM aku ni'
harap2 semue lulus..... jgn ade yg gagal sudah :


SEKIAN TERMA KASIH
yang benar
farhan fahan fa'an