SHOUTMIX oh shoutmix'

semue yg terjah blog aku mesti tanye...
fahan tak letak shoutmix ke? kenape tak letak ? 
ok ni aku nak bg tau sebab nye...

weyh' aku agak sakit hati dgn shoutmix ni''
nak tahu ape sebab nye... aku rase...bukan aku sorng je kot.. 
yg tak suke bende tu berlaku dan 
orng lain pon same jugak kot tak suke bende tu berlaku....
=,=
paling buat aku benggan giler... sampai si haters tu' kutuk2 bukan...
yg melibat kan keluarga  aku tak tentu pasal =.=''' entah ape perangai nye..entah'
mungkin die ade masal jiwa ......

haaaaaaaa..... aku tgh benggang + geram teramat sgt2 ni

dah kutuk mcm2... kutuk je lah.... ni sampai melibatkan
agama bagai' ok. aku rase marah giler' di sebab kan tu... aku buang shoutmix'
kerane lebih aman... aku pon tak payah marah2 pasal kutukan orng yg entah ape2 =.=
kalau aku balas...ibarat aku same dgn si haters tu lah kan' dan tak pasal2 aku dpt dosa kan =.=

banyak kali kot aku kene bende alah yg same...... 
itu yg membuat kan aku..rase malas nak letak shoutmix sebab ni lah...
kalau nak bg comment dkt blog aku pon...biar lah..
 elok2 siket kan... ni tidak sampai ckp bende mengarut bagai dan mencarut ! ok,aku tak suke begitu'
ape kes same kau? err... tak faham aku orang mcm ni =,=''

yg ade shoutmix dkt blog tu,,,
berhati2 hati lah ye... sebab ade je manusia yg tak puas hati dgn kite' ;)

SEKIAN TERMA KASIH
yang benar
farhan fahan fa'an