☾ OVERNIGHT '' ☽

weyh' mesti korng semue agak pelik kan...
tiap2 hari aku updated blog bagai =.='' yeah... di sisni aku nak bg tau
aku dah habis skolah... so, dah cuti skolah kan... takde ape aktiviti aklau stay rumah
24 jam menghadap lappy ni je lah.... kan... hehhehehee
ok' semalam mak aku tetibe buat kenduri bace yasin...
tgh syok main saidina mak aku bg tau... ade bae yasin pulak dkt rumah aku'
sumpah aku terkejot berok' makne tak nye....
rumah tgh bersepah kot.... aku syok..main bende alah tu'
=_______,_______=   

lps tu.... si nini & ezah dtg umah aku.....
tgh2 mlm... yeah' sgt  bagus ! dpt melepak dgn die orng.....
sebab dah lame kot tak jumpe.. sejak aku merdeka hari tu'
hahahahahhahaha

kite orng melepak dkt taman permainan dpn rumah aku
sampai ke pagi... tak ingat dunia lah kate kan......
maklum lah...  best sgt melepak weyhh,
kali pertame kot.... aku melepak sehari suntuk... dkt padang dgn kawan2 :)
mmg rase best lah....... dapat tgk keadaan 2,3 pagi mcm mn...
lg2 tgk alam semile jadi... perh'cantik siottt'
pade waktu pagi mcm gitu........

selamat takde perkare yg tidak di ingini berlaku :)
okay, aku harap dpt melepak... mcm ni lg kawan'
mmg overnight habis..... membute je lah nanti kerje korng'

*esok nak lepak... term tgk ombak rindu' ok aku cube nak tgk
movie yg jiwang2 lg romantik ni =.=
SEKIAN TERMA KASIH
yang benar
farhan fahan fa'an