A very beautiful dream with you ☼'


semalam saya mimpi jumpe awak lah....
walau pon hanye mimpi.. tapi saya begitu gembira sebab dapat mimpi awak'
sebab di alam nyata saya tak dapat nak bersama2 awak'
tidak dapat nak ckp dgn awak apetah lagi nak berjumpa awak'
lg lah saya segan sgt2' 
di dalam mimpi awak dgn saya sentiasa bersama sepanjang waktu'
begitu indah sekali... samapi tak terkata.... ( gatal lak aiii aku )  =.=
wow... alangkah indah nye hidup saya  kalau di alam nyata' 
saya dapat bersama mcm ni dgn awak'
=_____________________=

aku pon terperanjat kenpae tetibe mimpi si die '
aku syok sendiri ' biaselah mimpi mainan tidur bukan nye btl sgt,
kalau btl pon... ok jugak kan' hehehhehehe( gatal lak aiii aku )
ok, jgn tanye aku... sape orng yg bertuah tu... hahahah :P
confirm... aku takkan bg tau sape2..... 

*hari tu tgk ombak rindu... cerite tu... sungguh menyetuh jiwa awww !



SEKIAN TERMA KASIH
yang benar
farhan fahan fa'an