artis jadi power rangers ke? WOW''

ok' fenomena power rangers semakinmenjadi jadi? =..=
hahahahaa.....

hebat lah.. sape yg orng pertama perasan 
fesyen rambut mcm colour power rangers ni hahaha....


yg paling smart aku rase... jd power ranger ni.
RIHANNA & NICKI MINAJ je kot... haha die orng berdue nampak smart lah pulak bile dress mcm ni.. sesuai dgn rambut die orng tu... LADY GAGA,KATY,BEYONCE,BRITNEY  cantik juga lah... hehe tu lah sape suruh colou rambu warna warni... kan dah jd power rangers hahahaa
hahaha aku tak tau nak ckp ape dgn gamba dkt atas ni =.=
mmg takboleh blah orng ni edit '''



tgk tu... gamba artis yg rambut biase2 pon... terkene jd power rangers jugak
haahahahaha but mmg smart lah... orng ni edit.... 
yg paling cantik+sweet+smart...
gamba selena gomez  dgn power rangers pink tu.. 
wow aku suke gamba tu :)

*mmg smart lah... die orng edit... hehe
kalau nak tau aku dr kecik hinggan dah besar ni haaaaa... 
amat mnt dgn power rangers :P
sebab tu lah aku share hehehehe


sekian terima  kasih

yang benar



farhan fahan fa’an

kawan kawan kalau sudi

like page fahan ni ye...