LESEN KERETA =.= ( hari pertama )

weyh' tadi... aku pergi khusus kpp ' awal giler kot aku dtg tadi... 
but start 8-30 nasib baik tak lame aku tggu =,=
ok, takde lah bosan sgt... dgr ceramah pasal lesen2 ni.... cume nak tido tu ade lah...
sebab suasana die sesuai untuk aku tido' HAHAHAHAHA
aku kalau tak past... ujian komputer tu..
mesti jadi kecewa sampai mcm gamba atas tu =.=
time tgh ceramah tadi.... ade due orng perempuan ni...
tergedik gedik.. jelin2 aku ' kau dah knp? dah pandang lain mcm lps tu... mengumpat =.=
aku lalu je... dpn kau terus ckp kuat2... nampak sgt kau ade masalah'
asal aku prnh buat dosa dgn kau ke? =.= knl pon tak''

ape yg penting ... aku tgh risau dgn test komputer ni....
sebab kene dpt markah 46 ke atas... kalau bawah 46... fail terus =.=
err... dah lah rabu ni... test komputer' ya allah... mintak2 aku dpt skor nanti'
kalau tak past yg ni... aku tak boleh nak terus kan selanjut nye....
korng doa kan fahan buat yg terbaik ye :)

*risau weyh........


sekian terima  kasih

yang benar



farhan fahan fa’an

kawan kawan kalau sudi

like page fahan ni ye...