Designing : welcome tab template Stacy Angie''

hye semue.... knl tak ni sape?
ini lah penyanyi paling aku suke &  paling aku minat di malaysia !
die hebat' die gempak' die cute'
hr tu... admin stacy bg tahu....
die suruh peminat stacy... buat design template untuk page fb stacy...
ok aku excited! terus aku buat..... hehehe , peminat setia kan.....
mesti lah kene semangat ni, hahahaha

mcm2 da aku buat die punye design akhir nye....
hr ni selesai .......  reka untuk template gadis comel ni mmg vogue'
korng tgk lah ye... ok ke tidak... fahan dah send dkt stacy dah.....
harap2 die pilih fahan punye :)

ini hasil nye....
ape mcm ok tak? sile bg pendapat ye... kawan2'''
ini semue gamba dr video muzik stacy & gamba persembahan stacy yg hebat''
alangkah , indah nye...hidup kalau dpt jumpe stacy....awww!

sekian terima  kasih
yang benar
farhan fahan fa’an
kawan kawan kalau sudi
like page fahan ni ye....